Este vorba despre adevărata credință!

Este vorba de a umbla plăcut și cum trebuie, în ochii Stăpânului!

Este vorba de a ști pentru ce ai fost creat, mai presus de doctrine, mai presus de tradiții!

Este vorba de Stăpân și rob, de Tata și fiu, de ucenic și Învățător!

Este vorba de Biblie, Cuvântul inspirat al lui Dumnezeu!

Este vorba de adevărata eliberare!

De câte ori am avut ocazia să aud și sa vad cum oamenii folosesc Cuvântul Domnului pentru caștigul personal, pentru a-și bate joc de oamenii care au nevoie de conducere, care cauta asa cum au primit din generație în generație, dar cauta. Și tu, care spui ca ești diferit, ce faci? Mergi duminica la Adunare și speri într-o viață mai buna, speri ca Domnul să dea ploaie doar pe pământul tău, sper la mașini, la case, speri ca totul sa meargă exact planului tău. Dar, oare e planul tău, sau e planul societății care ți-a fost implementat în cap?

Oamenii spun de cele mai multe ori când aud de cei întorși la Dumnezeu expresia “spălat pe creier”. Nu cumva alții sunt spălați pe creier? Nu cumva cei care stau ore în fata televizorului, cei cărora li se spune “crede și nu cerceta”? Chiar nu știu care e mai spălat pe creier.( un frate dădea un exemplu: un creștin vorbește cu un necreștin și necreștinul ii spune “taci că mă faci să mă simt prost”, și fratele spunea “dar, am eu atâta putere sa te fac sa te simți prost? Ala nu sunt eu, ci aia e conștiința ta, care și-ar dori poate sa știe mai multe despre acest Dumnezeu. Dacă ți-aș spune ca albastru e o culoare urâta, tu imediat mă contrazici și spui că nu e, deci uite câtă putere am eu să te fac să te simți prost, ca m-ai contrazis și ai plecat mai departe.)

“Pai eu nu ma uit la televizor, nici măcar nu am în casa așa ceva”, bun apoi câte ore stai pe internet, facebook și alte site’uri de genul. Nu iți zic ce și cum sa faci, tu decizi. Când mai prind ocazia cu logodnica mea, mai stam și când e un moment de tăcere sau când mai trece să mâncăm împreună, ajung acasă și care e primul lucru care îl fac? Să ma spăl pe mâini, dacă nu fac asta iese cu scântei.. după asta care e primul lucru? să deschid laptopul, am și eu ceva timp când îl pot petrece cu o persoana foarte specială(și dacă e soția ta de ani de zile, tot specială trebuie să fie, valabil și invers) și când e putina tăcere, rapid sar și cred ca nu greșesc dacă zic la plural, sărim pe laptop, pe telefon sa verificăm facebook, mail sau altele de acest gen. Mai întâi să încercăm să investim timp în oamenii pe care El ni i-a dat, că înainte sa îl/o ai în viața ta, tare mult ai mai cerut de la Domnul pe cineva lângă tine.

Să mergi la Biserica e bun, dar nu e de ajuns. Vrei sa fii creștin de duminica? Dacă da, de ce ai pretenția ca Dumnezeu sa te păzească și sa te asculte mereu?

Ce mai așteptați? Câte treziri mai vreți? E foarte puțin probabil ca Domnul sa iți scrie sus pe cer în miez de noapte cu foc să faci acel lucru sau celălalt. Citește-I Cuvântul și fă voia Lui, că degeaba Ii știi voia, dacă nu o faci! Cred ca Dumnezeu vrea sa facem voia Lui și nu neapărat sa o știm. Si acum o sa spui “dar nu trebuie sa Ii știu voia ca să o și fac?”, NU. “Cum nu?”, uite asa daca tu spui ca El e Mântuitorul tău, Stăpânul tău, ce nevoie ai să știi? E Tatăl tău, deci cu siguranță știe mai bine decât tine de ce ai nevoie.

Poate ai atins o vârsta, ai soție, ai copii poate cât mine de mari, dar mai pleci urechea să înveți? Sau crezi că le știi pe toate? (dar nu ca nu ai cum sa le știi pe toate, zici cu gura. Dar, cu fapta ce zici?)

Când predică unul mai tânăr în Adunare, asculți pentru că știi că Domnul îl poate folosi? Sau te faci ca citești din Biblie, ca doar acasă te-ai uitat la televizor, în loc sa citești sau crezi ca așa ești mai smerit? neascultând ce zice Domnul prin cel mai tânăr.

Am mai spus asta, de obicei ” adulții nu mai învață” și ca sa merg mai departe cu ce se vede în Adunare azi “bătrânii le știu pe toate”, ceea ce e greșit. Faptul că ești bătrân nu înseamnă că ești și înțelept.

Nu este vorba de mine și de tine!

Nu este vorba de care e mai sus decât celălalt.

Nu este vorba de manipulare.

Nu este vorba de aceleași cuvinte stereotipice ale pocăiților.

Este vorba de adevărata credință, luată din Biblie și înțeleasă direct sau prin frați “sănătoși” spiritual.

Leave a Reply

